Praca: Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń


Firma DGP Clean Partner zatrudni osobę na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Miejsce pracy: Borówiec (pow. poznański, gm. Kórnik)
Nr ref.: DGP 71|07|2025 Biuro Poznań - ul.Ostrowska

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia.

Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą …

 

Opis stanowiska:

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy,
  • kompleksowe wsparcie pracowników i kadry managerskiej szczególnie w zakresie zapytań dot. prawa pracy (podstawowa wiedza) i wewnętrznych procesów HR,
  • prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy,
  • weryfikowanie grafików czasu pracy w dedykowanym do tego programie,
  • sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy,
  • udział we wdrożeniu nowych kontraktów od strony kadrowej,
  • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji,
  • gotowość do wyjazdów na obsługiwane kontrakty.
W związku z takim zakresem obowiązków od Kandydatów wymagamy:
  • praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o rehabilitacji i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
  • doświadczenia w przygotowywaniu raportów,
  • bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna), dodatkowym atutem będzie znajomość systemu TETA oraz Ad Info,
  • aktywne prawo jazdy,
Oferujemy:
  • interesującą pracę, pełną ambitnych wyzwań w nowocześnie zarządzanej firmie o 30-letniej historii na rynku,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet szkoleń pogłębiających wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu obsługi narzędzi kadrowo-płacowych,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport.
Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę, aby DGP Clean Partner Sp. z o.o. ul. Witolda Pileckiego 63, 02-781 Warszawa przetwarzał Twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, selekcji i archiwizacji w zbiorach danychhttps://www.grupadgp.pl/ochrona-danych-osobowych-rodo/dgp-clean-partner-sp-z-o-o/
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...