Praca: Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży


Ogłoszenie numer: 9932497, z dnia 2025-06-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Kalisz

 

Opis stanowiska

  • Zakup i zarządzanie zaopatrzeniem biurowym oraz sprzętem
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i ochrony środowiska
  • Utrzymanie budynku oraz nadzór nad jego użytkowaniem
  • Przygotowywanie raportów budżetowych i kosztowych
  • Wsparcie przy wdrażaniu nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP)
  • Pierwszy kontakt dla pracowników w kwestiach administracyjnych
  • Wsparcie działu HR przy zadaniach administracyjnych w Polsce
  • Organizacja logistyki podróży służbowych i wydarzeń handlowych
  • Wsparcie działu sprzedaży w kontaktach z klientami i obsłudze drobnych zapytań ofertowych

Wymagania

  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

  • Stałe godziny pracy: 8:00–16:00
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą
  • Dostęp do benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe
  • Miesięczna karta Sodexo
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...