Praca: Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki


Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
  • Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
  • Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
  • Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
  • Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
  • Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
  • Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
  • Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
  • Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracyjnych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów Współpracę i wsparcie wszystkich działów w organizacji Kontakt z...

Asystent Zastępcy Dyrektora

ZADANIA: Bezpośrednie wspieranie zarządu i kierownictwa Realizacja poleceń przełożonych, wsparcie w codziennych zadaniach Utrzymywanie komunikacji i przepływu informacji w organizacji Koordynowanie dokumentacji, przygotowywanie raportów Zarządzanie korespondencją, organizowanie delegacji i spotkań WYMAGANIA: Wykształcenie...

Asystent / Asystentka do działu Finansowego

Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektroniczny obieg dokumentów Obsługa dokumentacji leasingowej i faktoringu Współpraca z...

Menedżer obiektu

Zarządzanie usługami utrzymania czystości i technicznymi w biurze Kontrola finansów i podejmowanie decyzji strategicznych Optymalizacja kosztów i poprawa jakości usług Nadzór nad dokumentacją i wewnętrznymi procedurami Kontrola nad zespołem pracowniczym, zarówno dziennym, jak i popołudniowym Rozwój biznesu przez wycenę i...

Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę toku studiów studentów Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kompleksowa administracyjno-dydaktyczna obsługa studentów polskich i obcokrajowców, obsługa systemów: USOS, APD, Sigillum, przygotowywanie zestawień, statystyk i...