Praca: Specjalista ds. Administracji / Wsparcie Back Office


Ogłoszenie numer: 10376961, z dnia 2025-10-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji / Wsparcie Back Office

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Codzienne wsparcie operacyjne dla zespołu Back Office (BOS).
  • Zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji.
  • Wprowadzanie danych do systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Pomoc w obsłudze procesów opłat, zniżek i zwrotów.
  • Digitalizacja i przygotowywanie dokumentów w formie elektronicznej.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub status studenta/ki.
  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym.
  • Praktyczna i biegła znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Doskonała organizacja pracy własnej.
  • Samodzielność, rzetelność i terminowość w działaniu.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na Umowę o Pracę (pełen etat) do 31.03.2026 r.
  • Interesującą i samodzielną pracę w największym holdingu uczelni niepublicznych.
  • Dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji i nauki.
  • Udział w projektach rozwojowych firmy.
  • Benefity pozapłacowe (dofinansowanie do MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Dodatkowe dni wolne od pracy.
  • Udział w wydarzeniach firmowych i integracyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...