Praca: Specjalista ds. administracji


Grow with us.
Worldwide.
Alfa Terminal – prężnie rozwijająca się spółka będąca częścią międzynarodowego koncernu, jest uniwersalnym terminalem świadczącym wyspecjalizowane usługi przeładunkowe i składowania towarów masowych oraz ciekłych produktów chemicznych.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Wymagania:

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w zakładzie w Szczecinie,
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym,
  • Gotowość do odbycia podróży służbowych (w razie konieczności),
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach kierowniczych,
  • Wysoka kultura osobista, doskonała organizacja czasu pracy, odpowiedzialność,
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (m. in. Excel).

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej),
  • Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem zarządu,
  • Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez przełożonego,
  • Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień,
  • Tłumaczenie pisemne i ustne z i na język angielski,
  • Organizacja spotkań biznesowych,
  • Współuczestnictwo w organizowaniu „eventów” służbowych,
  • Administrowanie mieszkaniami służbowymi,
  • Administrowanie świadczeniami pracowniczymi.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość podniesienia swoich uprawnień poprzez udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
  • System miesięcznego premiowania;
  • Darmowy dostęp do siłowni zakładowej.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...