Praca: Specjalista ds. administracji


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2326
OBOWIĄZKI:
wg. zał.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 240 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Dyrektora

Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.) Kluczowe umiejętności miękkie: skrupulatność i...

Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym Weryfikacja umów z kontrahentami, terminowe realizacje powierzonych zadań...

Asystent rzeczoznawcy mienia ruchomego

Nauka:- tworzenia analiz i wykresów z zakresu rynku ruchomości,- zapoznawania się z programami do obróbki zdjęć,-obsługi urządzeń do pomiaru powierzchni oraz urządzeń,- tworzenia baz danych,- zaznajomienia z niezbędnymi wnioskami przy procesie wyceny. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., ul. Włościańska 52, Warszawa Wymagania stawiane kandydatom: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie) bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excel i Power Point umiejętność formułowania i prowadzenia korespondencji bardzo...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z wyposażeniem miejsca pracy (meble,...