Praca: Specjalista ds. Administracji


Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
R/108R24/AB
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych,
  • współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami administracyjnymi GUMed,
  • obsługa komputera i systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet/Mailingi),
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Dziekana i Prodziekanów,
  • uaktualnianie strony Extranetowej,
  • archiwizacja dokumentów,
  • inne zadania zlecone przez przełożonego dotyczące pracy zgodne z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy w ramach pracy dziekanatu.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenia na stanowisku o profilu administracyjnym (min. 2 lata),
  • dobrej znajomości języka angielskiego (do kontaktu ze studentami z zagranicy),
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i LibreOffice) oraz urządzeń biurowych,
  • samodzielności w działaniu, systematyczności, wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • komunikatywności, lojalności i dyskrecji,
  • znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

Archiwizacja dokumentów, prace biurowe.Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości usług. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze:komputer, telefon, drukarka, itp. Nadzór nad dokumentami, z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie....

Recepcjonistka

ZADANIA Z ZAKRESU ORGANIZACJI PRACY.I.Zapoznanie słuchaczki z strukturą organizacyjną gabinetu kosmetycznego:1) organizacją pracy w placówce,2) instrukcjami, regulaminami i przepisami bhp i ppoż.,3)uprawnieniami i odpowiedzialnością na poszczególnych stanowiskach pracy,4)zakresem czynności,5)zasadami współpracy w...

Recepcjonista

Praca recepcjonisty w siłowni:-Bieżąca sprawna obsługa klientów; -Sprzedaż karnetów i suplementów; -Obsługiwanie urządzeń telekomunikacyjnych zainstalowanych w recepcji; -Obsługiwanie systemu komputerowego siłowni - licencja CLUB; -Kontrola karnetów klientów za pomocą czytników na recepcji oraz wpuszczanie klientów na...

Pracownik biurowy- staż

Wysyłka korespondencji, pomoc przy rejestrowaniu poczty elektronicznej, obsłufga kliemta, przygotowywanie dokumentacji do archiwum, przygotowywanie projektów pism. Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność.

Pracownik biurowy

Wykonywanie czynności związanych z zadaniami Wieloosobowego Stanowiska Obsługi Klientów i Korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel Wymagania inne: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wysoka kultura osobista