Praca: Specjalista ds. Administracji


Ogłoszenie numer: 9587569, z dnia 2025-03-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji.
  • Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej.
  • Planowanie kształcenia dla kursów i studiów podyplomowych.
  • Aktualizacja danych kursów na stronach internetowych i platformie edukacyjnej.
  • Weryfikacja dokumentacji dot. kursów i studiów podyplomowych.
  • Administracyjna obsługa uczestników kursów (m.in. listy obecności).
  • Zarządzanie zamówieniami i fakturami dla kursów i studiów.
  • Nadzór nad wpłatami za studia i kursy.
  • Przygotowanie i kontrola kosztorysów, zarządzanie dotacjami.
  • Archiwizacja dokumentacji kursów i studiów podyplomowych.
  • Procedowanie wynagrodzeń dla kadry dydaktycznej.
  • Współpraca z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi.
  • Organizacja rad i komisji edukacyjnych.
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań.
  • Prowadzenie rejestru przesyłek.
  • Współpraca z radcami prawnymi w sprawach prawnych.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie w obszarze nauk społecznych, ekonomicznych lub prawnych.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy biurowej.
  • Biegła znajomość Word, Excel.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy.
  • Rzetelność, komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Dofinansowanie do wypoczynku, wczasy, obozy dla dzieci, karta sportowa.
  • Dofinansowanie do okularów i abonamentów parkingowych.
  • Dodatkowe dni wolne i elastyczne godziny pracy.
  • Atrakcyjne ubezpieczenie życiowe i pożyczki mieszkaniowe.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka Zarządu

Główne zadania: obsługa sekretariatu – wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych Spółki, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, współpraca z wszystkimi działami...

Pracownik magazynowy

Miejsce pracy: Będzin Twoje zadania: Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych Katalogowanie materiałów i kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentacji związanej z wydaniami i zwrotami Prowadzenie rejestru dostawców Obsługa reklamacji, gwarancji i aktualizacji Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność...

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map myśli. Dogłębny research internetowy i wyciąganie kluczowych informacji. Chat GPT:...

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń organów statutowych....

Młodszy asystent

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii choroby chorych powierzonych jego opiece, przygotowywanie...