Praca: Specjalista ds. administracyjno-biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Łężyce
Numer: StPr/25/0622
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób do 30 roku życia- obsługa biura i administarcji- wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych- organizacja terminarza spotkań- obsługa zamówień i dokumentacji handlowej- organizacja transportu towaru- archiwizacja i skanowanie dokumentów- obsługa serwera i archiwum online- przygotowanie raportów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość programu Excel
Uprawnienia: znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- wykształcenie średnie/ wyższe, kierunek: administracja, marketing i pokrewne, ewentualnie budownictwo lub ekonomia- znajomość działań sprzedażowych i marketingowych

Miejsce pracy:

Łężyce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy w biurze podróży

Obsługa klienta w zakresie przedstawiania ofert wakacji i ich sprzedaż. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: Turystyka/hotelarstwo Wymagania inne: Wymagane doświadczenie, umiejętność komunikacji oraz nawiązywania rozmowy. Znajomość obsługi komputera, języka angielskiego w stopniu...

Sekretarz sądowy

Wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania, wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, sporządzanie wokand, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa programów wydziałowych, wysyłka korespondencji....

Pracownik biurowy

segregowanie korespondencji wpływającej do wydziału,przygotowywanie korespondencji wychodzącej z danego wydziału oraz doręczenie do poszczególnych sekretariatów sądowych,pobieranie akt z archiwum zakladowego oraz ich zwrot po wykorzystaniu,obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka,praca na systemach...

Technik prac biurowych

Opis i zakres obowiązków stażysty:- obsługa sekretariatu,- obsługa interesantów poprzez kierowanie do odpowiedniego pracownika jednostki,- obsługa centrali telefonicznej,- Obsługa urzadzeń biurowych w tym: faxu, skanera, drukarki, kserokopiarki, - sporzadzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów...

Technik administracji

3.Obsługa inspektoratu,4.Obsługa archiwum,5.Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,6.Obsługa urządzeń biurowych,7.Obsługa interesantów,8.Przygotowanie projektów pism, 9.Przygotowanie danych do sprawozdawczości,10.Prowadzenie rejestrów, spisów spraw i metryk, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...