Praca: Specjalista ds. administracyjno - finansowych


POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. administracyjno - finansowych
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/1825
OBOWIĄZKI:
- Ogólny zakres obowiązków:1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura, 2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur, 3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania ofert na zakup materiałów i usług w ramach Biura, 4. Dekretacja faktur wg. wewnętrznych procedur, 5. Dokonywanie zakupów i przygotowywanie dokumentacji zakupowej wg. wewnętrznych procedur, 6. Udział w procesie ustalania budżetów. - Godziny Pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność ustalania priorytetów
Uprawnienia: Zdolności interpersonalne
Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (ewentualnie student ostatniego roku studiów). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość systemu SAP/AS 400 lub podobnych. Mile widziana wiedza z zakresu rachunkowości finansowej.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie: min. 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Archiwizowanie i skanowanie dokumentacji. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Utrzymywanie porządku w archiwum. Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Sprawna obsługa komputera . Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami. Mile widziane: zamiłowanie do...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań...

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www,...

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych świadczeń zdrowotnych. Kontrola jednostek klinicznych w...

Referent ds. rozliczeń

Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office