Praca: Specjalista ds. administracyjno-kadrowych


ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W DĘBICY
Specjalista ds. administracyjno-kadrowych
Miejsce pracy: Dębica
Numer: StPr/25/1016
OBOWIĄZKI:
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW PEDAGOGICZNYCH I NIEPEDAGOGICZNYCH. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS, DOKUMENTACJI KADROWEJ ORAZ INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY.Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres (ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W DĘBICY , UL. PARKOWA 1A, 39-200 DĘBICA w terminie do 11 lipca 2025 r. do godziny 12:00Informacje pod linkiem: https://bip-v1-files.superszkolna.pl/sites/47708/wiadomosci/234576/files/nabor_nr_1-2025.pdf
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: PRAWO, ADMINISTRACJA, FINANSE, RACHUNKOWOŚĆ LUB ZARZĄDZANIE ZASOBAMI L


Wymagania inne:

WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ORAZ MIN. 1 ROK STAŻU NA TYM SAMYM LUB PODOBNYM STANOWISKU. WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB POLICEALNE ORAZ MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA TYM SAMYM LUB PODOBNYM STANOWISKU.

Miejsce pracy:

Dębica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

WYNAGRODZENIE UZALEŻNNIONE OD KWALIFIKACJI I DOŚWIADCZENIA

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...