Praca: Specjalista ds. administracyjno-kadrowych


Ogłoszenie numer: 9986455, z dnia 2025-06-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjno-kadrowych

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie grafików pracy i prowadzenie ewidencji obecności
  • Przygotowywanie zestawień urlopowych i raportów dot. absencji
  • Współpraca z pracownikami w sprawach kadrowych i socjalnych
  • Wydawanie odzieży roboczej, środków higieny, bonów żywieniowych itp.
  • Prowadzenie analiz oraz dokumentacji statystycznej
  • Monitorowanie sprzętu i wyposażenia użytkowanego przez pracowników

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy zespołowej

Oferujemy

  • Wsparcie na start – pomoc opiekuna w pierwszych miesiącach
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych oraz prywatnej opieki medycznej
  • Karta sportowa, zniżki na paliwo i zakupy u partnerów
  • Dostęp do platformy do nauki języków
  • Stabilne warunki pracy i szeroki pakiet świadczeń socjalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Starszy specjalista

Warunki pracy praca w siedzibie urzędu i w terenie (województwo pomorskie) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie zagrożenie korupcją bariery architektoniczne związane z poruszaniem się po budynku, schody, brak windy, brak odpowiedniej szerokości drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdu Zakres zadań...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego, Obsługę połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Kodowanie kart/pestek kontroli dostępu oraz prowadzenie rejestru, Prowadzenie...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...