Praca: Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta


Ogłoszenie numer: 10432023, z dnia 2025-11-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Obsługa firmowego systemu informatycznego.
  • Zadania administracyjne związane z obsługą klientów.
  • Realizacja zamówień i kontakt z klientami.
  • Przygotowywanie ofert, umów i aneksów.
  • Raportowanie.
  • Prowadzenie dokumentacji.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Bardzo dobra znajomość Excel i Word.
  • Min. rok doświadczenia w pracy biurowej.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę.
  • Dofinansowanie do karty Multisport.
  • Świadczenia z ZFŚS.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowo-Magazynowy

Obsługa administracyjna biura i wsparcie innych działów. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Przygotowywanie, pakowanie i realizacja wysyłek. Obsługa komputera, w tym programów magazynowych i MS Office. Utrzymywanie porządku w biurze i magazynie. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Rzetelność,...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków: wydruk i składanie dokumentacji dostarczanie dokumentacji do urzędów inne drobne prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność i chęć do pracy gotowość do pracy od poniedziałku do piątku prawo jazdy B znajomość pakietu Office dyspozycyjność do...

Recepcjonistka / Recepcjonista

bezpośrednia obsługa pacjentów z dbałością o ich komfort i potrzeby, rejestracja wizyt oraz udzielanie informacji o usługach medycznych, wsparcie pacjentów w zakresie umawiania i rozliczania wizyt, promowanie aktualnych usług i ofert, dbanie o pozytywny wizerunek placówki. komunikatywność i otwartość w kontakcie z ludźmi,...

Pracownik administracyjny (k/m)

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji wyznaczonych obowiązków...

Specjalista ds. administracji biura

Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe, wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism,...