Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań, ul. Ratajczaka 32/6
Zakres obowiązków:
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie ze standardami ISO 9001 oraz ISO 27001
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wprowadzanie polis do systemów operacyjnych firmy
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Współpraca z Działami Firmy, w szczególności z Działem Rozliczeń, Działem Księgowości, Biurem Marketingu, Biurem Radców Prawnych
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Dbanie o zaopatrzenie biura
  • Informowanie klientów o przypadających terminach płatności rat
  • Nadzór nad fakturami Oddziału Poznań, rozliczanie wydatków gotówkowych
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub status studenta studiów zaocznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, gdyż jest to praca głównie na systemach informatycznych
  • Nienaganna kultura osobista, która buduje pozytywny wizerunek i wpływa na naszą współpracę
  • Komunikatywność, która pozwoli zbudować dobre relacje i sprzyja wzajemnemu zrozumieniu
  • Rzetelność i skrupulatność, ponieważ pracujemy na dużej liczbie danych, które są ważne
  • Bardzo dobra organizacja ułatwiająca Ci efektywne wykonywanie zadań i wpłynie na Twoje zadowolenie z dobrze wykorzystanego dnia pracy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na zastępstwo od 1.10.2025 r.
  • Przyjazną atmosferę pracy, ponieważ szanujemy różnorodność, lubimy się śmiać i chętnie przychodzimy do pracy
  • Program wdrożeniowy, dzięki któremu poznasz swoje obowiązki, nauczysz się systemu operacyjnego, a w razie potrzeby będziemy służyć pomocą
  • Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, bo uznajemy, że najlepsze efekty osiąga się razem
Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Mentor S.A. z siedzibą w Toruniu, przy ul Szosa Chełmińska 177-181 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...