Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Ogłoszenie numer: 10295246, z dnia 2025-10-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie działu administracyjnego
  • Wsparcie dla działu księgowości.
  • Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą.
  • Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych.
  • Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu,
  • Zarządzanie korespondencją mailową.
  • Analizowanie danych, raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji i pism.
  • Koordynowanie komunikacji i dokumentów między działami firmy
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
  • Udział w projektach wewnętrznych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse lub pokrewne).
  • Umiejętności pracy pod presją oraz w dynamicznie zmieniających się okolicznościach.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i zarządzaniu przepływem informacji.
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność budowania relacji.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Dokładność i dbałość o jakość.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i sprzętu biurowego.
  • Dysponowalność i zaangażowanie w wykonywane zadania.

Oferujemy

Mieszkanie służbowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktów opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących produktów w wewnętrznych systemach i aplikacjach zarządzanych przez Zespół...

Koordynator recepcji

obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, przyjmowanie gości oraz dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zamawianie artykułów biurowych i kontakt z firmami serwisowymi, koordynowanie przesyłek kurierskich, organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi), reagowanie na bieżące potrzeby biura i zgłaszanie usterek....

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowników Medicover i spółek Medicover oraz obsługę wewnętrznej infolinii. Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze kadr i płac oraz pracować w dynamicznym środowisku pracy. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby,...

Menedżer / Menedżerka ds. Analityki i Raportowania

Realizacja planu działania (roadmap) i dostarczanie kluczowych produktów danych kadrowych. Definiowanie pożądanych wyników i optymalizacja środowiska raportowania. Przekształcanie danych pracowniczych w insighty dla kierownictwa. Wsparcie inicjatyw związanych z równością płac (w tym analiza przed Dyrektywą UE) oraz...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z uczestnikami Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z...