Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Nadleśnictwo Świerczyna
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Świerczyna (pow. drawski, gm. Wierzchowo), Świerczyna
Numer: StPr/25/0659
OBOWIĄZKI:
Informacje na temat zakresu obowiązków, wymagań kwalifikacyjnych oraz oferowanych warunków zatrudnienia znajdująsię w "Ogłoszeniu Nadleśniczego Nadleśnictwa Świerczyna o naborze na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych"zamieszczonym na stronie internetowej Nadleśnictwa Świerczyna: https://swierczyna.szczecinek.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą urządzeń biurowych
Uprawnienia: Podstawowe zagadnienia z zakresu prawa zamówień publicznych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Świerczyna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...