Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Ogłoszenie numer: 10354172, z dnia 2025-10-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

 

Opis stanowiska

  • Obsługa spraw administracyjnych i handlowych (oferty, umowy, pisma do urzędów).
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji.
  • Współpraca z firmami transportowymi.
  • Wystawianie kart i prowadzenie ewidencji w systemie BDO.
  • Kontakt z klientami – telefoniczny i mailowy.
  • Fakturowanie usług.

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Dobra znajomość pakietu MS 365 (w szczególności Excel).
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i dokładność.
  • Mile widziana znajomość systemu BDO.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Samodzielne stanowisko i realny wpływ na organizację pracy.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. personalno-administracyjnych

Co jest dla nas ważne Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość podstaw prawa pracy i zagadnień kadrowych Wykształcenie wyższe lub średnie Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość w realizacji zadań...

Pracownik biurowy w branży budowlanej

obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych na terenie kraju. wykształcenie co...

Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami. Czego oczekujemy Chęci i zaangażowania w...

Specjalista ds. Administracyjnych

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy...

Office Manager

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations Coordinating correspondence Hands-on experience with office...