Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Centrum Zdrowia Psychicznego Piaseczno jest placówką oferującą kompleksową opiekę specjalistyczną w ramach świadczeń psychiatrycznych i psychologicznych dla ponad 160 tys. dorosłych mieszkańców Powiatu Piaseczyńskiego.

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Opis stanowiska

Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

 

Wymagania
  • Obsługa komputera, pakiet MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres, szybka realizacja zleconych zadań, zaangażowanie
  • Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność.
Zakres obowiązków

1. Obsługa administracyjno-biurowa

  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Pomoc w przygotowywaniu i redagowaniu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej), zawożenie listów i przesyłek na pocztę;
  • Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie (np. faktur, umów, pism urzędowych);
  • Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kopiarki) i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.

2. Wsparcie organizacyjne

  • Wsparcie we współpracy z instytucjami zewnętrznymi (np. MOPS, PCPR, sądy, szkoły, NGO) w zakresie uzgodnień administracyjnych i formalnych;
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawień, prezentacji;
  • Współpraca z dostawcami usług i kontrahentami zewnętrznymi (np. konserwatorami, firmami kurierskimi, serwisami technicznymi, dostawcami materiałów biurowych);
  • Wsparcie w innych, bieżących zadaniach administracyjnych.
3. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura
  • Dbanie o właściwe zaopatrzenie biura + wsparcie mnie przy zamówieniach;
  • Koordynacja prac związanych z konserwacją i naprawami, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu biurowego i zgłaszanie usterek technicznych;
  • Współpraca z Właścicielami budynków-lokalizacji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości itp.
  • Nadzór nad autami należącymi do CZP – tankowanie, myjnia, przeglądy okresowe i pozostałym sprzętem.
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego;
  • elastyczną formę zatrudnienia (umowę zlecenie, kontrakt B2B);
  • udział w szkoleniach wewnętrznych;
  • współpracę z zespołem wielospecjalistycznym z zakresu zdrowia psychicznego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym i D365 odbieranie i...

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ), Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym...

Pracownik magazynowo - biurowy (m/k)

Zakres obowiązków: Obsługa systemu magazynowego i wprowadzanie danych, Kontakt z klientami firmy, Przygotowanie oraz kontrola wysyłek, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Rozliczanie kierowców, Dbanie o terminowość realizacji zleceń, Wsparcie magazynu w bieżących zadaniach operacyjnych. Oczekiwania: Doświadczenie na podobnym...

Specjalista ds. administracyjnych

Opis stanowiska Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych . Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego. Wymagania Obsługa komputera,...

Pracownik biurowy w branży budowlanej

obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych na terenie kraju. wykształcenie co...