Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Ogłoszenie numer: 9591568, z dnia 2025-03-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Bolesławiec

 

Opis stanowiska

  • Obsługa biura i rejestrowanie korespondencji.
  • Przygotowywanie pism i dokumentów.
  • Kontakt z klientami i dostawcami.
  • Rozliczenia, raporty, zestawienia.
  • Archiwizacja i skanowanie dokumentów.
  • Współpraca międzydziałowa.
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Koordynacja spraw socjalnych pracowników.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Umiejętność obsługi komputera (Excel).
  • Znajomość urządzeń biurowych.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne.
  • Sumienność, odpowiedzialność.
  • Organizacja pracy własnej.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia w uznanej firmie.
  • Udział w interesujących projektach.
  • Szkolenia zawodowe.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowe wypłaty.
  • Przyjazna atmosfera pracy.
  • Narzędzia pracy.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Opcja ubezpieczenia grupowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...