Praca: Specjalista ds. administracyjnych


People make places
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu
Zakres obowiązków:
  • Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów.
  • Dostarczenie napojów i poczęstunku.
  • Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp.
  • Wsparcie w razie wystąpienia nieprzewidzianych problemów technicznych.
  • Pomoc przy obsłudze cateringowej (wprowadzenie dostawcy do biura, przygotowanie miejsca na catering).
  • Przygotowanie sali do stanu wyjściowego sprzed spotkania.
  • Dbałość o wyposażenie sal konferencyjnych.
  • Obsługa skrzynki mailowej.
  • Desk Issues.
  • Zarządzanie lockersami.
  • Dodatkowe zadania zlecone.
Wymagania:
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Elastyczność – gotowość do dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań.
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Gotowość do pracy w ruchu - nie jest to stanowisko, w którym większość czasu spędzasz przy biurku.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00.
  • Praca w międzynarodowej firmie.
  • Możliwość wykupienia dodatkowych pakietów socjalnych (Karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) po preferencyjnych cenach.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Platformę do nauki języków.
  • Darmowe konsultacje specjalistyczne z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...