Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Ogłoszenie numer: 9868969, z dnia 2025-05-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie działu administracyjnego
  • Wsparcie dla działu księgowości.
  • Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą.
  • Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych.
  • Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu,
  • Zarządzanie korespondencją mailową.
  • Analizowanie danych, raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji i pism.
  • Koordynowanie komunikacji i dokumentów między działami firmy
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
  • Udział w projektach wewnętrznych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse lub pokrewne).
  • Umiejętności pracy pod presją oraz w dynamicznie zmieniających się okolicznościach.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i zarządzaniu przepływem informacji.
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność budowania relacji.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Dokładność i dbałość o jakość.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i sprzętu biurowego.
  • Dysponowalność i zaangażowanie w wykonywane zadania.

Oferujemy

  • Mieszkanie służbowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie raportów i sprawozdań jakościowych i środowiskowych Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i kontrolach jednostek zewnętrznych Wymagania:...

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych dokładność, punktualność, szczerość chęć do...

Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu. Zarządzanie...

Asystent ds. Gospodarki Materiałowej

Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji pod względem jakości i terminowości Przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami Współpraca z zespołem medycznym Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista Entuzjazm, dobra organizacja pracy oraz dokładność...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych, Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej, Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami, Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych. Wymagania: Dobra...