Praca: Specjalista ds. administrowania silp


NADLEŚNICTWO MIĘDZYRZECZ
Specjalista ds. administrowania silp
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Numer: StPr/25/0570
OBOWIĄZKI:
1.Wsparcie pracowników w zakresie wykorzystania sprzętu i oprogramowania.2.Konserwacja sprzętu i instalacja oprogramowania na komputerach użytkowników.3.Zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania.4.Wdrażanie nowych programów, a także przygotowywanie instrukcji i prezentacji oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników dotyczących pracy systemu informatycznego oraz programów użytkowych.5.Zarządzanie systemem antywirusowym, archiwizacji danych oraz systememinwentaryzacji oprogramowania i sprzętu.6.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem agentów instalowanych na stacjach roboczych.7.Bieżąca aktualizacja oprogramowania aplikacyjnego, również z wykorzystaniem serwera WSUS.8.Obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej.9.Prowadzenie helpdesku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Umiejętności komputerowe, informatyczne


Wymagania inne:

znajomość systemów operacyjnych Windows , znajomość zagadnień dot. sieci komputerowych, w tym adresacji IP, protokołów sieciowycStudia wyższe na kierunku informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne, wykształcenie średnie kierunkowe, itd.

Miejsce pracy:

Międzyrzecz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...