Praca: Specjalista ds. Analiz i Planowania


Ogłoszenie numer: 9979378, z dnia 2025-06-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Analiz i Planowania

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie analiz, prognoz oraz raportów dotyczących działalności operacyjnej.
  • Przygotowywanie założeń do planów finansowych i operacyjnych.
  • Monitorowanie i aktualizacja planów zatrudnienia.
  • Współtworzenie procedur, regulaminów oraz dokumentacji związanej z obszarem działalności.
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania i analizy danych.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość MS Excel (analiza danych, wizualizacja, VBA).
  • Bardzo dobra znajomość języka SQL w zakresie analizy danych.
  • Doświadczenie w pracy z Power BI.
  • Analityczne podejście, umiejętność definiowania problemów i priorytetów.
  • Samodzielność, skuteczność i orientacja na rezultaty.

Oferujemy

  • Wsparcie opiekuna na starcie pracy.
  • Korzystne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
  • Preferencyjne pożyczki i wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych.
  • Możliwość zakupu karty sportowej na atrakcyjnych warunkach.
  • Zniżki na paliwo i u partnerów biznesowych.
  • Udział w firmowych grupach sportowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...