Praca: Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Bazami Danych



Aktualnie Dział Badań i Analiz Marketingowych poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Bazami Danych
Miejsce pracy: Poznań
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Bieżące zarządzanie bazami danych między działami firmy.
  • Tworzenie systemu baz danych (typologii baz).
  • Dokonywanie oceny skuteczności oraz efektywności baz danych.
  • Dbanie o kompletność baz danych.
  • Utrzymanie poziomu jakościowego baz danych.
  • Scoring rekordów w bazach.
  • Bieżące raportowanie działań, sygnalizowanie problemów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających zarządzanie bazami danych.
  • Analiza danych.
POSZUKIWANE KOMPETENCJE:
  • Doświadczenie w zarządzaniu informacją.
  • Umiejętność tworzenia oraz znajomość wskaźników efektywności marketingowo – sprzedażowej.
  • Umiejętność zarządzania systemem informacji biznesowej.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Podstawowa znajomość języka SQL.
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę na cały etat.
  • Pracę w systemie hybrydowym (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu).
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
  • Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną oraz wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Twój zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw...

Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów, porozumień o współpracy), poszukiwanie i...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i integracji, kontakt z uczelniami...

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy z klientem i w sprzedaży ,​ posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego, szukasz pracy na stałe , zależy Ci na współpracy ze stale rozwijającą się firmą.​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...