Praca: Specjalista ds. analizy danych


Specjalista ds. analizy danych
Miejsce pracy: Warszawa, Łączyny 8

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​, cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​

Twoje zadania:
  • przygotowywanie zestawień statystycznych, analiz, sprawozdań i prognoz z zakresu działalności jednostki organizacyjnej,
  • przygotowywanie założeń do projektu planu rzeczowo-finansowego Spółki,
  • opracowywanie planu zatrudnienia jednostki oraz monitorowanie jego wykonania,
  • współpraca przy opracowywaniu projektów procedur, regulaminów, wzorów dokumentów związanych ze świadczonymi usługami,
  • współpraca w zakresie planowania z właściwymi strukturami, jednostkami, komórkami organizacyjnymi Spółki.
Dołącz do nas, jeśli:
  • znasz program MS Excel na poziomie zaawansowanym (analiza danych, umiejętność wizualizacji i prezentacji danych, znajomość VBA),
  • bardzo dobrze znasz język SQL pod kątem analizy danych,
  • masz doświadczenie w pracy z Power BI,
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności logicznego i analitycznego myślenia,
  • umiesz definiować problemy, potrzeby i priorytety,
  • jesteś samodzielny, skuteczny oraz zorientowany na rezultaty.
U nas zyskasz:​
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...