Praca: Specjalista ds. biurowych i zamówień


Specjalista ds. biurowych i zamówień
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Kluczowe Zadania
  • Wprowadzanie i weryfikacja danych oraz dokumentów w systemie.
  • Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
  • Kompletacja, sporządzanie i terminowe trzymanie dokumentacji firmowej.
  • Sprawdzanie poprawności danych i zamówień.
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2).
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (szczególny nacisk na Excel).
  • Systematyczność, skrupulatność i analityczne myślenie.
  • Otwartość na współpracę w zespole i dobrą komunikację.
  • Chęć do pracy i zaangażowanie.
  • Mile widziane: doświadczenie w pracy biurowej (zamówienia/sprzedaż) lub znajomość programu WF-MAG.
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym).
  • Pracę jednozmianową (7:30 - 15:30).
  • Wolne weekendy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet medyczny.
  • Bardzo dobry dojazd do miejsca pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracji biurowej

wspieranie codziennych działań administracyjnych w biurze, przygotowywanie materiałów i komunikatów dla pracowników, organizacja i koordynacja zamówień na artykuły biurowe i spożywcze, nadzorowanie sal konferencyjnych i zamówień cateringowych, tworzenie poradników dla nowych pracowników i osób podróżujących służbowo,...

Opiekun / Opiekunka Klienta Instytucjonalnego

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją...

Asystentka / Asystent

Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dbałość o zapewnienie efektywnego przebiegu informacji pomiędzy...

Starszy Referent w Biurze Radców Prawnych

Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Wsparcie radców prawnych w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego. Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe prawnicze. Znajomość zagadnień ze stosowania przepisów: prawa materialnego oraz postępowania...

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...