Praca: Specjalista ds. eksploatacyjno-administracyjnych


Spółdzielnia Mieszkaniowa „ELEKTROCIEPŁOWNIK” zajmuje się administrowaniem nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi.
Specjalista ds. eksploatacyjno-administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
  • sporządzanie rozliczeń zużycia wody i ścieków oraz centralnego ogrzewania
  • prowadzenie spraw członkowsko- mieszkaniowych
  • współpraca z biurem rachunkowym w zakresie przekazywania i uzgadniania dokumentów
  • sporządzanie deklaracji na odpady komunalne
  • wystawianie zaświadczeń do kancelarii notarialnej
  • wystawianie zleceń na wykonanie usług lub dostawę towarów
  • archiwizacja dokumentów
  • uczestnictwo w odbiorach prac budowalnych
  • sporządzanie umów najmu, dzierżawy
  • prowadzenie rejestru członkowskiego
  • przeprowadzanie wizji na nieruchomościach
Wymagania:
  • nieposzlakowana opinia
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • 5-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub 3-letni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego
Mile widziane:
  • mile widziana znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
  • mile widziana znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych oraz prawa spółdzielczego
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność efektywnego...

Pracownik ds. Administracyjnych

Do naszego zespołu administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz wspierać studentów i kadrę akademicką w codziennej pracy oraz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni – zapraszamy do aplikowania! Zakres...

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania, Nadzorem nad dokumentacją...