Praca: Specjalista ds. ewidencji i świadczeń


Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Myślibórz
Numer: StPr/25/0351
OBOWIĄZKI:
a. przyjmowanie dokumentów do rejestracji,b. ustalanie statusu bezrobotnego na podstawie przedstawionych dokumentów,c. wprowadzanie informacji z przedstawionych dokumentów do bazy danych,d. przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,e. ustalenie uprawnień do zasiłku, wyznaczanie terminów wizyt w urzędzie,f. przyznawanie i obsługa dodatków aktywizacyjnych,g. wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,h. obsługa odwołań od decyzji,i. współdziałanie z innymi działami i referatami w zakresie realizowanych zadań,j. przyjmowanie oświadczeń, zaświadczeń i innych informacji dotyczących zmian sytuacji bezrobotnego,k. dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego uprawnionychosób,l. wydawanie zaświadczeń na podstawie archiwalnych akt,m. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,n. przygotowywanie korespondencji do wysyłki,o. współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej (OPS, ZUS, KRUS, Policja, Sądy, Urzędy Gminy, Urzędy Skarbowe itp.) w zakresie realizowanych zadań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:a. obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,b. wykształcenie: wyższe,c. staż prac: co najmniej 5 lat,d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e. stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy,f. nieposzlakowana opinia,g. znajomość: Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620), Kodeksu Postępowania Administracyjnego ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 350), Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1781).2. Wymagania dodatkowe:a. umiejętność pracy w zespole,b. umiejętność interpretowania przepisów na podstawie przedłożonej dokumentacji,c. umiejętność organizowania pracy na powierzonym stanowisku,d. mile widziana doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub państwowej,e. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,f. umiejętność radzenia sobie ze stresem,g. kreatywność, odporność emocjonalna, empatia,h. wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Myślibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...