Praca: Specjalista ds. Kadr i Administracji


Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Administracji, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie procesów kadrowo-płacowych w firmie.
Specjalista ds. Kadr i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków 
  • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych,
  • Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia),
  • Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ),
  • Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym oraz D365,
  • Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych.
Wymagania 
  • Wykształcenie wyższe,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • Zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
  • Staranność i skrupulatność,
  • Doświadczenie w dziale kadr oraz znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym mile widziana.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole,
  • Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia,
  • Benefity pozapłacowe: opieka medyczna z pakietem stomatologicznym
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonistka / Recepcjonista

Twój zakres obowiązków: obsługa Pacjentów z dbałością o ich potrzeby i komfort, rezerwacja i rejestracja usług medycznych w sposób sprawny i dokładny​, aktywne promowanie i sprzedaż usług z aktualnej oferty spółki, rozliczanie finansowe dostarczanych usług medycznych. Szukamy osoby, która chce realnie pomagać innym...

Stażysta w Dziale Księgowości

Szukamy osoby, która: Jest studentem lub absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość / Ekonomia. Chce zdobyć doświadczenie w księgowości. Odnajduje się w zadaniach wymagających analizy danych i porządkowania dokumentów. Jest dokładna, odpowiedzialna i chętna do nauki. Zna pakiet MS Office - szczególnie Excel. Obszary, w...

Starszy Specjalista ds. Raportowania i Wizualizacji Danych

Zadania, które na Ciebie czekają: Tworzenie wizualizacji i raportów – projektowanie i przygotowywanie przejrzystych, angażujących wizualizacji / prezentacji w Power BI i Power Point oraz raportów finansowych i operacyjnych wspierających procesy zarządcze. Analiza danych – pozyskiwanie, przetwarzanie i analizowanie danych z...

Archiwista

Realizacja zadań z zakresu porządkowania i ewidencjonowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umowami z klientami. Tworzenie oraz aktualizacja elektronicznych spisów dokumentacji, wykorzystując dedykowane systemy archiwalne. Efektywna praca w systemach zarządzania dokumentacją papierową oraz sprawne...

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations and correspondence if needed liaising...