Praca: Specjalista ds. Kadr i Płac


Ogłoszenie numer: 9937321, z dnia 2025-06-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa kadrowa zespołu
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
  • Przygotowanie materiałów do listy płac we współpracy z biurem rachunkowym
  • Nadzór nad PPK oraz potrąceniami komorniczymi
  • Sporządzanie raportów, zestawień i analiz (zaawansowany Excel)
  • Kontrola budżetu kadrowego i terminowe wypłaty wynagrodzeń

Wymagania

  • Dobra znajomość prawa pracy w praktyce
  • Zaawansowana obsługa Excela
  • Wiedza na temat zajęć komorniczych
  • Umiejętność koordynowania zadań w rozproszonej strukturze
  • Dokładność, systematyczność i doskonała organizacja pracy
  • Dodatkowy atut: doświadczenie z CDN Optima

Oferujemy

  • Umowa o pracę na co najmniej 2 lata, pełny etat
  • Stabilne wynagrodzenie plus motywujące premie
  • Praca hybrydowa i elastyczny grafik
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie
  • Bezpłatne miejsca parkingowe i biuro w centrum miasta
  • Bonus za polecenie nowego członka zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...