Praca: Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych



Zakład Informatyki Lasów Państwowych zajmuje się wdrażaniem nowych oraz modernizacją istniejących rozwiązań informatycznych w całym PGL LP.

Podstawowym  zadaniem  Zakładu jest utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, który funkcjonuje w Lasach Państwowych od lat 90-tych XX wieku i obejmuje swoim zakresem wszystkie szczeble organizacyjne LP (biuro Dyrekcji Generalnej w Warszawie, biura Dyrekcji Regionalnych, Nadleśnictwa, Leśnictwa oraz Zakłady o zasięgu krajowym i regionalnym).

Doskonalimy już istniejące programy, tworzymy nowe, szkoląc jednocześnie pracowników LP, aby mogli z nich w pełni korzystać. Dbamy również o zakup najnowocześniejszych technologii, które usprawniają pracę w Lasach Państwowych na terenie całego kraju.

Z naszego  systemu  codziennie korzysta  ponad  25 tysięcy użytkowników.

Dewizą Zakładu jest otwarte i profesjonalne  podejście do wszystkich użytkowników i ich problemów.

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych
Miejsce pracy: Sękocin Stary
Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:
  • Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD.
  • Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych.
  • Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem.
  • Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
  • Obsługa sekretariatu oraz spotkań, konferencji i wydarzeń wewnętrznych.
  • Wykonywanie innych zadań administracyjnych
Od kandydata oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty.
  • Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Znajomość pakietów biurowych MS Office.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Warunki zatrudnienia:
  • Zatrudnienie na czas określony tj. 12 miesięcy z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-08:00 do 15:00-16:00,
  • Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji.
  • Świadczenie pracy w trybie stacjonarnym w siedzibie Zakładu.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
  • Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie urlopów.
Do aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Zakład Informatyki Lasów Państwowych, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z pózn. zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w Zakładzie Informatyki Lasów Państwowych i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych.”
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Opis stanowiska: Koordynowanie procesu przyjmowania i realizacji zamówień Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji wewnętrznej Obsługa korespondencji firmowej oraz urzędowej Monitorowanie terminowości płatności i podejmowanie działań windykacyjnych Wymagania: Odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań Dobra organizacja...

Asystent / Asystentka Biura

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami Uzupełnianie zapasów artykułów biurowych i spożywczych Pomoc w...

Pracownik biurowy

Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Odbieranie...

Kasjer

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja zamówień sprzedażowych z uwzględnieniem efektywności działań Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej Dbanie o prawidłowy obieg towaru i rozliczanie gotówki Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami i...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Profesjonalna obsługa gości hotelowych. Prowadzenie rozliczeń finansowych pobytu gości. Udzielanie kompleksowych informacji o warunkach pobytu. Współpraca z innymi działami hotelu. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane hotelarsko-turystyczne. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka...