Praca: Specjalista ds. kontraktów


Ogłoszenie numer: 9672010, z dnia 2025-04-07

Niro Sp. z o.o.

Specjalista ds. kontraktów

Miejsce pracy: Lubin

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie i analiza treści umów z różnymi podmiotami,
  • Zapewnienie zgodności umów z obowiązującymi przepisami prawnymi,
  • Nadzór nad realizacją umów oraz aktualizacja dokumentacji,
  • Bieżące zarządzanie rejestracją i dokumentacją umów.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie (prawo, administracja),
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z umowami,
  • Dobra znajomość prawa cywilnego i innych relevantnych przepisów,
  • Umiejętności komputerowe (Excel, Word),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dokładność, umiejętności negocjacyjne, samodzielność.

Oferujemy

  • Możliwość pracy stacjonarnej,
  • Pełen etat,
  • Umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik/kierowniczka zespołu administracji

1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,-...

Kierownik gospodarczy

Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.Zastrzega się, że po zapoznaniu z przesłanymi aplikacjami, na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci wybrani spośród wszystkich spełniających warunki. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w...

Asystent Zarządu

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym: Prowadzenie...

Ekspert ds. administracji

Ustalenie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja. Prowadzenie gospodarki mandatowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków trwałych,...

Asystent notariusza

prowadzenie elektronicznego repertorium i ksiąg papierowych kancelarii, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych, projektów poświadczeń i aktów notarialnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z klientem...