Praca: Specjalista ds. księgowości i administracji


Specjalista ds. księgowości i administracji
Miejsce pracy: Poznań, Grunwald
Zakres zadań:
  • Wystawianie faktur i kontrola płatności w systemie Comarch Optima
  • Kontakt z klientami w sprawach rozliczeniowych
  • Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego
  • Wsparcie administracyjne oraz analiza danych finansowych
  • Prowadzenie “miękkiej” windykacji i przygotowywanie materiałów do postępowań
  • Tworzenie zestawień, raportów i statystyk na potrzeby innych działów
Czego oczekujemy:
  • Wykształcenia ekonomicznego lub ukończonego kursu księgowego
  • Znajomości podstaw przepisów podatkowych i zasad księgowości
  • Umiejętności pracy zespołowej i dobrej organizacji własnej pracy
  • Mile widziane doświadczenie w podobnym obszarze
Co oferujemy:
  • Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin (forma współpracy do uzgodnienia)
  • Wdrożenie oraz rozwój pod okiem doświadczonych doradców
  • Dostęp do szkoleń i kursów branżowych
  • Prywatną opiekę medyczną i integracje zespołowe
  • Swobodną atmosferę – bez korporacyjnego dress code’u
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webmetric Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 13/1 . Dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Pracownika ds. rozliczeń. Podstawą przetwarzania jest zgoda kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...