Praca: Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków


Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.

Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków
Miejsce pracy: Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
Zadania:
  • wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur
  • analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności
  • przygotowywanie przelewów i kontrola płatności
  • analiza przychodów i kosztów projektów oraz umów serwisowych
  • ewidencja kaucji gwarancyjnych i sporządzanie not księgowych
  • przygotowywanie zestawień i sprawozdań dla zarządu i instytucji zewnętrznych
  • współpraca z innymi działami firmy oraz wsparcie w bieżących zadaniach działu księgowego
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy biurowej, administracji lub księgowości
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • znajomość MS Office, w tym szczególnie Excel
  • praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego
  • doświadczenie w programie Symfonia FK, mile widziane SaldeoSMART
  • zdolność analitycznego myślenia, dokładność i nastawienie na realizację celów
  • otwartość w komunikacji i umiejętność rozwiązywania problemów
  • mile widziana znajomość branży budowlanej i deweloperskiej, a także zagadnień kadrowych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe godziny pracy
  • dostęp do niezbędnych narzędzi i systemów pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego i realizacji samodzielnych zadań
  • przyjazną atmosferę i współpracę w profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracji

Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i aktualizacja programów studiów (IOS, IPS)....

Asystent / Asystentka Managera

wsparcie w codziennym funkcjonowaniu klubu, współpraca z recepcją i trenerami, dbanie o wysoki standard obsługi klientów, udział w organizacji wydarzeń i akcji promocyjnych, pomoc w tworzeniu grafików i prowadzeniu dokumentacji. dobra organizacja pracy i komunikatywność, samodzielność i pozytywne nastawienie, umiejętność...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego Obsługa korespondencji mailowej + social media Przyjmowanie...

Pracownik biurowy

Telefoniczna obsługa klienta Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej Wystawianie faktur Tworzenie baz klientów Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego Znajomość programu Subiekt GT Znajomość...