Praca: Specjalista ds. Logistyki i Magazynu


Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy logistycznej, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:
Specjalista ds. Logistyki i Magazynu
Miejsce pracy: Grzędy (pow. piaseczyński, gm. Tarczyn)
Zakres obowiązków:
  • obsługa systemu magazynowego i wprowadzanie danych
  • przygotowanie i kontrola wysyłek oraz nadzór nad dokumentacją
  • kontakt z klientami i współpraca z zespołem magazynowym
  • rozliczanie kierowców i monitorowanie terminowości realizacji zleceń
  • wsparcie w bieżących zadaniach operacyjnych magazynu
Oczekiwania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość MS Office
  • umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • odporność na presję czasu i dobra organizacja pracy
  • mile widziane uprawnienia na wózki widłowe
  • dbałość o porządek i gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie 5300–5700 zł brutto
  • praca od poniedziałku do piątku
  • pakiet socjalny: Multisport, Medicover, obiady regeneracyjne zimą
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracji

Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i aktualizacja programów studiów (IOS, IPS)....

Asystent / Asystentka Managera

wsparcie w codziennym funkcjonowaniu klubu, współpraca z recepcją i trenerami, dbanie o wysoki standard obsługi klientów, udział w organizacji wydarzeń i akcji promocyjnych, pomoc w tworzeniu grafików i prowadzeniu dokumentacji. dobra organizacja pracy i komunikatywność, samodzielność i pozytywne nastawienie, umiejętność...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego Obsługa korespondencji mailowej + social media Przyjmowanie...

Pracownik biurowy

Telefoniczna obsługa klienta Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej Wystawianie faktur Tworzenie baz klientów Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego Znajomość programu Subiekt GT Znajomość...