Praca: Specjalista ds. Obsługi Biura z j. angielskim


Ogłoszenie numer: 9607552, z dnia 2025-03-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Biura z j. angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa pracowników i gości zewnętrznych.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
  • Obsługa mailowa, rezerwacja sal konferencyjnych.
  • Rejestracja zgłoszeń w systemie, koordynacja zamówień i kart dostępowych.
  • Kontakt z kurierami, zarządzanie przesyłkami.
  • Zamówienia cateringu zewnętrznego, wsparcie dla IT oraz zespołu projektowego.

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. C1).
  • Min. średnie wykształcenie.
  • Biegła obsługa komputera i MS Office.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
  • Skrupulatność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, proaktywność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku.
  • Stabilne zatrudnienie i terminowe wynagrodzenie.
  • Narzędzia pracy, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
  • Dofinansowanie do opieki medycznej, darmowe konsultacje specjalistyczne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...