Praca: Specjalista ds. obsługi sekretariatu i kancelarii


Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Specjalista ds. obsługi sekretariatu i kancelarii
Miejsce pracy: Janów Lubelski
Numer: StPr/25/0333
OBOWIĄZKI:
1.bieżąca obsługa sekretariatu tj.:- telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji petentom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu załatwienia konkretnej sprawy urzędowej, sprawna i profesjonalna obsługa interesantów, - obsługa przepływu dokumentów w systemie ePUAP, e-doręczenia, poczty elektronicznej urzędu,- ewidencjonowanie i przygotowywanie korespondencji urzędowej do wysyłki oraz dostarczanie jej do placówki pocztowej,- prowadzenie kalendarza spotkań Starosty i Wicestarosty z uwzględnieniem priorytetów,- obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w systemie DMS,- obsługa poczty e-mail, - przekazywanie poszczególnym komórkom zadekretowanych pism,- nadzór nad przechowywaniem stempli, pieczątek oraz podpisów elektr. itd.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: łatwość nawiązywania kontaktu z klientem
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, zaangażowanie, dokłądność, przedsiębiorczość itp.[Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Miejsce pracy:

Janów Lubelski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Archiwizowanie i skanowanie dokumentacji. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Utrzymywanie porządku w archiwum. Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Sprawna obsługa komputera . Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami. Mile widziane: zamiłowanie do...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań...

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www,...

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych świadczeń zdrowotnych. Kontrola jednostek klinicznych w...

Referent ds. rozliczeń

Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office