Praca: Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży i Wynajmu


Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży i Wynajmu
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem.
  • Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień.
  • Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu.
  • Obsługa korespondencji technicznej.
  • Administracyjne wsparcie procesów sprzedażowych.
  • Koordynacja współpracy między działami.
Wymagania:
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją terminów.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Mile widziane doświadczenie w branży technicznej, sprzedażowej lub podobnej.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat, praca stacjonarna.
  • Stabilne, atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę w firmie z ponad 30-letnią historią i sprawdzonymi procesami.
  • Przyjazną atmosferę w ambitnym zespole, który nie boi się wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy. Przyjmowanie, rejestrowanie i segregowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wysyłanie pism i materiałów informacyjnych. Pomoc przy archiwizacji dokumentów. Kserowanie,...

Młodszy asystent w sekcji epidemiologii

Wykonanie obowiązków w zakresie nadzoru nad zapobieganiem i zwalczaniem chorób zakaźnych i zakażeń:-przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych, zatruć pokarmowychoraz podejmowanie postępowania zgodnego z właściwością Inspekcji Sanitarnej,-sporządzanie i opracowywanie dokumentacji, a w...

Inspektor

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami...

Asystentka do działu kadr i płac

- Sporządzania umów o pracę,- prowadzenie akt osobowych,- naliczanie wynagrodzeń, - rozliczenie czasu pracy,- a także współpraca z urzędami - ZUS i US,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań, - prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, - przyjmowanie wniosków urlopowych,- ewidencja zwolnień lekarskich. Wymagania konieczne:...

Asystent handlowy

Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze sprzedaży. Obsługa klientów (telefonicznie, mailowo, bezpośrednio). Przyjmowanie i realizacja zamówień z kanałów online (np. sklep internetowy Allegro itp.). Wystawianie dokumentów sprzedażowych. Inne prace biurowe i administracyjne zlecane przez przełożonego. Wymagania konieczne:...