Praca: Specjalista ds. Obsługi Zarządu


Specjalista ds. Obsługi Zarządu
Misją LOTAMS jest oferowanie usług najwyższej jakości poprzez wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z najwyższymi standardami, by zapewnić niezawodność operacji lotniczych i bezpieczeństwo pasażerom.
Nr ref.: Z/06/2025
Obowiązki na stanowisku:
  • Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki.
  • Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki.
  • Bieżąca obsługa oraz nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek.
  • Prowadzenie i aktualizacja kalendarzy spotkań Członków Zarządu.
  • Organizacja spotkań z udziałem Członków Organów Korporacyjnych.
  • Monitorowanie poleceń Członków Zarządu oraz Zapewnianie właściwego obiegu informacji i korespondencji pomiędzy Członkami Zarządu, a jednostkami organizacyjnymi Spółki.
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie obsługi Organów Korporacyjnych Spółki.
  • Wsparcie przy organizacji konferencji oraz podróży służbowych z udziałem Członków Organów Korporacyjnych Spółki.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku.
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Microsoft Word.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Biegła obsługa urządzeń biurowych.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz analityczne.
  • Samodzielność oraz dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
  • Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym m. in. Multisport, LUXMED.
  • Atrakcyjny system premiowy.
  • Preferencyjne ceny biletów lotniczych.
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest LOT AIRCRAFT MAINTENANCE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 45C, 02-146 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000352848, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRK, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 345 470 104,20 PLN, NIP: 522-294-67-95, REGON: 142321116 moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym i CV w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.

Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji z j. angielskim (również z orzeczeniem)

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z kurierami Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze Bieżące monitorowanie i...

Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami firmy: Udzielanie podstawowych informacji...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie dobrze znasz i obsługujesz programy Excel i Word posiadasz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie dobrze znasz i obsługujesz programy Excel i Word posiadasz...

Specjalista ds. Obsługi Zarządu

Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca obsługa oraz nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek....