Praca: Specjalista ds. oceny zgodności


Specjalista ds. oceny zgodności
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Jednostka organizacyjna: Biuro Bezpieczeństwa
Rodzaj zatrudnienia:
umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku

Twoje zadania:
  • prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych Biura Bezpieczeństwa, w tym zarządzanie korespondencją, rejestrowanie, skanowanie i wysyłanie dokumentów, obsługiwanie spotkań z Dyrektorem
  • współpraca z pracownikami Biura i innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz organami administracji publicznej, instytucjami zewnętrznymi czy innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań Biura Bezpieczeństwa
  • realizowanie i koordynowanie zadań wynikających z aktów prawnych Spółki
  • sporządzanie raportów, prezentacji i innych opracowań
  • opracowywanie, klasyfikowanie i przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz doświadczenie w pracy administracyjnej, sekretarskiej
  • dobrze znasz programy pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • jesteś gotowy na elastyczny czas pracy, gdy zajdzie taka potrzeba
  • potrafisz współpracować i pracować zespołowo
  • masz umiejętności interpersonalne i jesteś dyskretny
  • dobrze organizujesz swoją pracę
  • jesteś systematyczny i sumienny w realizowaniu zadań
U nas zyskasz:​
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
  • miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...