Praca: Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych


Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie dokumentacji handlowej i wewnętrzna obsługa zamówień
  • Tworzenie raportów finansowych dla Zarządu na podstawie danych księgowych (controlling)
  • Wsparcie działań w projektach rozwojowych
  • Pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych
Wymagania:
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel 
  • Umiejętność przygotowywania prostych raportów i analiz finansowych 
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność pracy z danymi księgowymi lub handlowymi
  • Komunikatywność i proaktywna postawa
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna (Allianz opieka zdrowotna)
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Elastyczne godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...