Praca: Specjalista ds. organizacyjnych


Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców na Śląsku Opolskim
Specjalista ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/2148
OBOWIĄZKI:
Organizacja i rozliczanie projektów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejPrzygotowywanie i zestawianie dokumentów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejOrganizacja spotkań dla struktur i organizacji współpracujących z TowarzystwemUtrzymywanie kontaktu ze strukturami TowarzystwaTworzenie nowych inicjatyw i działań promocyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole


Wymagania inne:

[Inne] : Podstawowa znajomość pakietu Microsoft OfficeDobra organizacja pracyKomunikatywnośćUmiejętność pracy w zespoleOdpowiedzialność, samodzielność oraz wysoka kultura osobistaWykształcenie średnie lub wyższe

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka

Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby...

Asystent / Asystentka Klubu Fitness

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wymagane doświadczenie : Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako Asystent Klubu Fitness będziesz...

Starszy specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie...

Sekretarka medyczna k/m

- obsługa administracyjna Kliniki, - wspomaganie pracy Kliniki poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji,- wspieranie pracy kierownictwa Kliniki w czynnościach administracyjnych, - zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej. Wymagania konieczne: Zawód: Sekretarka medyczna (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie:...

Technik prac biurowych

Profesjonalna analiza sprzedaży i kosztów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: