Praca: Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Orzecznictwa Ochrony Przeciwpowodziowej


Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Orzecznictwa Ochrony Przeciwpowodziowej
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
 
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
  • prowadzenie postępowań odwoławczych w sprawach dotyczących decyzji administracyjnych, w tym uzgadnianie projektów dokumentów aktów prawa miejscowego dotyczących zagospodarowania przestrzennego oraz zgód wodnoprawnych,
  • rozpatrywanie spraw związanych z ponagleniami dotyczącymi postępowań prowadzonych przez Dyrektorów Regionalnych Zarządów Gospodarki Wodnej,
  • sporządzanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w zakresie prowadzonych postępowań oraz projektów pism w sprawach,
  • monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa oraz standardów, rekomendacji i inicjatyw, w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych w obszarze gospodarki wodnej, w tym analizowanie aktualnego stanu prawnego i orzecznictwa,
  • współpracę z podległymi jednostkami Wód Polskich, organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami, w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych,
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i skargi, zgodnie z zakresem działania wydziału,
  • udzielanie odpowiedzi w ramach udostępniania informacji, w tym prowadzenie postępowań w przypadku odmowy udostępnienia żądanych informacji,
  • opracowywanie zestawień oraz raportów, a także prowadzenie rejestrów w systemie ISOK, w zakresie działania wydziału.
Wymagania
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:
  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: prawo, administracja, inżynieria środowiska, gospodarka wodna, ochrona środowiska, hydrologia,
  • ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji zawodowej,
  • zna ustawy: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo wodne, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • sprawnie obsługuje narzędzia pakietu MS Office,
  • doskonale analizuje dane i wyciąga trafne wnioski,
  • dobrze organizuje pracę własną oraz potrafi działać pod presją czasu.
Wymagane dokumenty
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego i załączenie aktualnego CV.
Benefity

JAKO PRACOWNIK MOŻESZ LICZYĆ DODATKOWO NA:
  • Dofinansowanie opieki zdrowotnej
  • Grupowe ubezpieczenie na życie na korzystnych warunkach
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość ubezpieczenia dzieci i wnuków
  • Niskooprocentowaną pożyczkę na cele mieszkaniowe
  • Paczki mikołajkowe dla dzieci
  • 2 dodatkowe dni wolne w roku dla niepalących
  • Dofinansowanie do wypoczynku - Wczasy pod gruszą"
  • Pokoje gościnne w atrakcyjnych lokalizacjach
  • Nauka języków - dostęp do platformy eTutor
  • Specjalistyczne szkolenia i możliwość dofinansowania studiów
  • Dopłatę do wypoczynku dzieci i młodzieży
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...