Praca: Specjalista ds. Przetwarzania Danych


Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR® - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie. Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.

W Polsce jesteśmy liderem rynku.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

Obecnie poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Przetwarzania Danych

Miejsce pracy: Krzysztofa Kolumba 15, 62-052 Komorniki

 

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych
  • Stanowisko pozwalające na podejmowanie ambitnych wyzwań zawodowych
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego
  • Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczanie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa, etc.
  • Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
  • Spotkania integracyjne oraz niezbędne szkolenia
Zakres obowiązków:
  • Rozpoznawanie potrzeb użytkowników i przekładanie ich na konkretne rozwiązania raportowe.
  • Projektowanie raportów zgodnie z wymaganiami biznesowymi i najlepszymi praktykami UX/UI.
  • Udział w projektach wdrożeniowych: współpraca z użytkownikami i dostawcami (krajowymi i zagranicznymi), analiza wymagań, testowanie rozwiązań.
  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji oraz znajomości procesów i wymagań użytkowników w firmie.
  • Proponowanie usprawnień i rozwiązań IT wspierających efektywność pracy.
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w tworzeniu raportów i analiz danych z wykorzystaniem Power BI.
  • Praktyczna znajomość pracy z dużymi zbiorami danych i relacyjnymi bazami danych (np. SQL Server, DB2).
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
  • Biegłość w Power BI (Power Query, DAX, modelowanie danych, dashboardy).
  • Znajomość języka SQL na poziomie umożliwiającym samodzielne tworzenie zapytań i optymalizację.
  • Umiejętność integracji danych z różnych źródeł (Excel, CSV, API, bazy danych).
  • Umiejętność interpretacji danych i wyciągania wniosków biznesowych.
  • Zdolność do tworzenia przejrzystych i intuicyjnych wizualizacji.
  • Umiejętność współpracy z zespołami biznesowymi i technicznymi.
  • Zdolność do zbierania wymagań i prezentowania wyników analiz w sposób zrozumiały dla odbiorców nietechnicznych.
Mile widziane:
  • Znajomość narzędzi ETL (np. SSIS).
  • Doświadczenie w pracy z usługami chmurowymi (np. Azure).
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...