Praca: Specjalista ds. przygotowania inwestycji/obsługa administracyjna


Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu
Specjalista ds. przygotowania inwestycji/obsługa administracyjna
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1225
OBOWIĄZKI:
Tworzenie harmonogramów prac i pozyskania dokumentów formalnych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia inwestycji (dokumenty administracyjne) oraz odpowiedzialność za ich terminowe realizowanie;Prace administracyjno-biurowe zapewniające sprawną realizację inwestycji; Stały kontakt z urzędami i innymi przedstawicielami administracji publicznej;Monitorowanie realizacji zadań zgodnie z zawartymi umowami, przepisami oraz wytycznymi; nadzorowanie procesu uzyskiwania wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie trwania procesu inwestycyjnego; Koordynacja prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, Raportowanie realizacji zadań; Opracowywanie opinii, wniosków i sprawozdań w zakresie realizacji zadań;Jedna zmiana 07.25-15.00Nabór do 22.08.2025r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: niekaralność
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe, mile widziany profil administracyjny lub budowlany, doświadczenie w zakresie zarządzaniaznajomość procedur administracyjnych, dobry stan zdrowia (umożliwiający pracę poza siedzibą PSSE),bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word, AutoCad), obywatelstwo polskie,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystnie z pełni praw publicznych, prawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe: wymagany udokumentowany staż pracy: 5 latWymagania dodatkowe:umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy, wysokie umiejętności komunikacyjne, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność pisania pism urzędowych, analizowania aktów prawnych, samodzielność, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność poruszania się w urzędowych bazach informacji, umiejętność analitycznego myślenia; znajomość procesów inwestycyjnych, umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, wykonywanie zadań w sytuacjach stresowych.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa użytkowników biblioteki, opracowywanie i katalogowanie księgozbioru biblioteki, prowadzenie dokumentacji bibliotecznej, organizacja oraz prowadzenie szkoleń bibliotecznych, gromadzenie dorobku naukowego uczelni. Poszukiwane kompetencje: wykształcenie wyższe lub w trakcie...

Asystentka/Asystent działu HR

Zadania: Wsparcie w codziennych aktywnościach działu personalnego Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji pracowniczej Wsparcie pracowników w bieżących sprawach Wdrażanie do pracy nowych pracowników (onboarding) Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność obsługi komputera w zakresie Word, Excel, Power Point...

Kierownik Działu Administracji w Spółdzielni Mieszkaniowej

Kompleksowe zarządzanie działem administracji i dokumentacją. Planowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości. Zarządzanie budżetem, optymalizacja kosztów i sprawozdawczość. Nadzór nad stanem technicznym budynków i terenów zielonych. Sporządzanie harmonogramów remontów oraz nadzór nad ich...