Praca: Specjalista ds. Regulacji Wewnętrznych i Pełnomocnictw


Ogłoszenie numer: 10001803, z dnia 2025-06-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Regulacji Wewnętrznych i Pełnomocnictw

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i opiniowanie aktów prawa wewnętrznego (uchwały, decyzje)
  • Przygotowywanie i uzgadnianie przepisów wewnętrznych w zakresie inwestycji
  • Tworzenie oraz wdrażanie procedur, wytycznych i zasad w działalności jednostki
  • Sporządzanie pełnomocnictw związanych z realizacją projektów inwestycyjnych
  • Wdrażanie przepisów prawa w działalności operacyjnej

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Znajomość zasad tworzenia prawa i przepisów dotyczących pełnomocnictw
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i terminowość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz współpracy w zespole
  • Dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji realizującej strategiczne projekty inwestycyjne
  • Możliwość udziału w procesach prawno-administracyjnych o dużym znaczeniu
  • Szansa na rozwój zawodowy w zespole ekspertów
  • Pracę w środowisku sprzyjającym współpracy i wymianie wiedzy
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie w okresie wdrożenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: