Praca: Specjalista ds. rozliczeń


Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób. 
 
Zatrudnimy na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

Obowiązki:
  • Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
  • Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
  • Wystawianie faktur i korekt dla Kontrahentów
Wymagania:
  • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Doświadczenie w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word);
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie związane z wystawianiem faktur
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
  • Szkolenia
Kontakt:
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...