Praca: Specjalista ds. szkoleń


Ogłoszenie numer: 9929581, z dnia 2025-06-25

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie

jest stowarzyszeniem oświatowym o tradycjach sięgających ubiegłego wieku.

Od 1962 roku stowarzyszenie funkcjonuje pod nazwą: Zakład Doskonalenia Zawodowego.

Specjalista ds. szkoleń

Miejsce pracy: Pruszków, ul. Jasna 2

 

Opis stanowiska

  • obsługa administracyjno – organizacyjna szkoleń,
  • inicjowane i koordynowanie kolejnych szkoleń/kursów,
  • prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych, wspierających rekrutację uczestników,
  • budowanie i utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikami szkoleń/kursów (kontakt mailowy i telefoniczny),
  • prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,
  • współpraca z wykładowcami,
  • przygotowanie materiałów szkoleniowych,
  • wykonywanie obowiązków służbowych z poczuciem odpowiedzialności oraz przy zachowaniu dyscypliny pracy
  • dostosowanie oferty szkoleń do aktualnych potrzeb rynkowych
  • praca w siedzibie firmy oraz wyjazdy służbowe

Wymagania

  • wykształcenie średnie/wyższe,
  • doświadczenie z zakresu inicjowania i realizowania kursów/szkoleń (min.3 lata)
  • kreatywność,  znajomość techniki autoprezentacji, a także technik negocjacyjnych.
  • umiejętność zbierania i weryfikowania informacji,
  • wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • dokładność, skrupulatność
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
  • gotowość podjęcia pracy.

Zaletą będzie, dyspozycyjność/elastyczność, umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...