Praca: Specjalista ds. Tworzenia Aktów Prawnych w Dziale Legislacji


Specjalista ds. Tworzenia Aktów Prawnych w Dziale Legislacji
Miejsce pracy: Gdańsk
26R25
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • opracowywanie i nowelizacja wewnętrznych aktów prawnych Uniwersytetu we współpracy z jednostkami merytorycznymi,
  • koordynowanie wydawania wewnętrznych aktów prawnych na Uniwersytecie,
  • bieżące monitorowanie przepisów prawa krajowego oraz podejmowanie inicjatyw legislacyjnych na rzecz implementowania ich do aktów prawnych Uniwersytetu,
  • obsługa posiedzeń Senatu i Rady Uczelni, w tym przygotowywanie uchwał i protokołowanie przebiegu tych posiedzeń,
  • przygotowywanie pełnomocnictw, powołań i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru,
  • przygotowywanie sprawozdawczości Działu Legislacji, prowadzenie rejestrów i zestawień Działu Legislacji.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego (preferowane prawo/administracja) lub min. 3-letniego doświadczenia w opracowywaniu aktów prawnych w dużej organizacji,
  • umiejętności interpretacji aktów prawnych,
  • znajomości zasad techniki prawodawczej,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze posiedzeń oraz w protokołowaniu przebiegu posiedzeń,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej i znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • dokładności, skrupulatności, komunikatywności, umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B1.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej, 
  • pracę w modelu stacjonarnym, 
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat, 
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci, 
  • działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 
  • możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem, 
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...