Praca: Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego


Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych.
  • Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach.
  • Weryfikacja i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz współpraca z pośrednikami.
  • Zapewnienie jakości obsługi klientów poprzez szkolenia i prezentacje.
  • Przygotowywanie raportów i monitorowanie realizacji akcji sprzedażowych.
Nasze wymagania:
  • Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub ubezpieczeniowych.
  • Znajomość grupowych ubezpieczeń na życie i programów emerytalnych.
  • Wyższe wykształcenie (preferowane: finanse, ekonomia, ubezpieczenia).
  • Dobra znajomość MS Office i narzędzi biznesowych.
  • Umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe i szkoleniowe.
  • Wymagane zaświadczenie o niekaralności za określone przestępstwa.
To oferujemy:
  • Umowę o pracę z elastycznymi godzinami i pracą hybrydową.
  • Motywacyjny system wynagrodzeń i Pracowniczy Program Emerytalny.
  • Zniżki na ubezpieczenia i szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, platforma benefitowa).
  • Dostęp do szkoleń, programów rozwojowych i nowoczesnych narzędzi edukacyjnych.
  • Inicjatywy wellbeingowe oraz możliwość udziału w wolontariacie i pasjach sportowych.
  • Nowoczesne biuro z udogodnieniami i strefami relaksu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...